Friday, September 11, 2009

Komsel Shallom in the house...

Lama ohw saya tdak buat blog nie..mmmm...bz ohw sejak akhir2 nie...tp memandangkan blog kawan2 saya suma dah update maka saya dengan rajinnya saya update la...huhuhu....

kali ni saya mau cita pasal komsel Shallom kami d Tanjong Malim perak nie...saya rindu ahli komsel saya...rindu mau bersekutu dengan mereka..apatah lagi lau setiap ahli komsel bawa rakan2 baru...hepi saya ohw...hanya Tuhan jak yang tahu...

Point saya kali nie ialah mau kasi tunjuk la apa yang kami telah buat sepanjang komsel kami telah dijalankan...komsel kami nie setiap petang Ahad jam 7.30 petang macam tue la.....Dalam komsel nie la kami saling membangun antara satu sama lain dalam Kristus...tue la kepentingan komsel...lau kita teda persekutuan,susah iman kta mau membangun...dalam komsel juga la kita belajar sesuatu dari Firman Tuhan.....di komsel juga lah kami saling mendoakan antara satu sama lain dan menguatkan antara setiap peribadi...hikhik...best ohwww....

Nnnaaaaaa.....seronok kan...=)















1 comment: